Parní lokomotiva Šlechtična

17. týdeníček – velké věci z mého týdne

Velké věci z mého uplynulého týdne (22.4 2013 – 28.4.2013). Všechny nejsou doslova velké. Ale pokud si člověk dokáže užívat maličkostí, tak i nepatrná  chvilka ze života stojí za zmínku.
« Zobrazit všechny týdeníčky »

Pondělí

Po práci jsme šli na procházku pro kešky do okolí Černovic. Při hledání jedné z nich jsme se dokonce dostali do psychiatrické léčebny :D. Rád jsem se na toto místo podíval a hlavně jsem moc rád, že dobrovolně. Na druhou stranu je areál moc hezky spravovanej.

Nakonec jsme se prošli až do Komárova na konečnou šaliny a odtud jeli do Tesca na nádr nakoupit. Večer jsem dělal luxusní sálat s čerstvým sýrem 🙂

Keška Bažant :D Forest v léčebně Černovice Areál Černovická psychiatrická léčebna Brno Zeleninový salát s čerstvým sýrem Travel bug u Svratky, geocaching

Úterý

Z Prahy přijel do Brna minibus hladových hlav, protože v Sunsetu právě dnes začaly rybí dny. Poměrně přijatelné počasí nám dovolilo celou dobu sedět na terase s luxusním výhledem na Brno. Celkem se nás sešlo asi 20 a byla fajn atmosféra. Obvykle si v restauracích rybu nedávám, ale dnes byla příležitost jako hrom a měl jsem jistotu, že si pochutnám. A tak jsem si objednal grilovaný steak z lososa na salátku dochuceným vinagrettem s pestem ze sušených rajčátek a bagetkou. Povím vám, luxusnější rybu jsem nejedl. Ani v Bašce Vodě :D.

Fotky jsem nefotil já, ale Jan Kardinál, na všechny se koukněte na Facebooku – vsadím se, že jste ještě neviděli fotky Brna z heliportu restaurace ;).

V Sunsetu na terase Grilovaný steak z lososa, pesto ze sušených rajčátek V Sunsetu na terase

Středa

V 15hod jsme žlutým autobusem vyjeli do Prahy na 2. ročník nočního běhu pro Světlušku. Před během jsme samozřejmě našli pár kešek. V 20hod jsme se sešli s Peťou ve Stromovce, kde běh začínal. Za chvilku přijeli Lenka s Kubou a tým byl kompletní. Dostali jsme speciální reflexní trička Freerentier :).

Běh začal chvilku po 21hod. Na start se postavilo cca 2000 běžců s čelovkami. Atmosféra byla úžasná, nikdy jsem něco podobného nezažil. Účastníci si mohli vybrat jakou trasu poběží – 3km, nebo delší 5km. Těšil jsem se, že zaběhnu svůj rekord na 5km trase a povedlo se :). Dokonce těch rekordů bylo pět, detail běhu tady.

Po běhu zpívala Aneta Langerová, mrkněte na video, které jsem narychlo sestříhal ;).

Lístky na autobus zpět do Brna jsme měli koupené až na 3:30 ráno, takže jako obvykle jsme zalezli do hospody, kde se k nám přidal Vlado. Tentokrát jsem nepil ani pivko, po běhu stačily 2 a další mi nechutnalo…

Klára v Praze u cache Já s keškou :) Týmová fotka Freerentier na Nočním běhu pro Světlušku Peťa a Lenka na běhu pro Světlušku Týmová fotka Freerentier na Nočním běhu pro Světlušku Forest připraven běžet :) Forest po běhu Běžci na nočním běhu pro Světlušku Aneta Langerová píseň na nočním běhu pro Světlušku

Čtvrtek

Do postele jsme dostali kolem půl 7 ráno. Vstávali jsme před 13 hod a jeli ‚vařit‘ k Ivaně. Včera po běhu jsem měl šílenou chuť na salát. jenže když jsem se ve 3 ráno v McDonald’s zeptal, jestli mi dají salát, tak na mě prodavačka koukala, jako bych přiběhl z Marsu. Ten salát jsem si musel udělat dneska sám. A byl mnohem lepší, než z mekáče :).

Nechal jsem se inspirovat a zálivku k salátu jsem se pokusil udělat jako jsem měl v úterý v Sunsetu. A myslím, že se povedla. Celkově byl salát luxusní.

Pes za volantem Forest a Ivana v kuchyni Čerstvý zeleninový salát s kuřecím masem Staffy pes pod židlí Společná fotky na terase Šťastný to pes, Staffy

Pátek

Byli jsme koupit lístky na autobus do Prahy na neděli. Pojedeme totiž parním vlakem do Říp :). Už se těším, na Řípu jsem ještě nebyl, tak to bude určitě zážitek. Nejhorší na tom bude to vstávání ve 3 ráno :D. Ale co, žiju abych něco zažil ne?!

Odpoledne jsme si byli jen tak sednout na Hády. Bimbo byl s náma (to je ten pes, kterej chce všechno a všechny zakousnout :D)!

Bimbo je zlý pes :D Bimbo a Klára na Hádech Hádecký les

Sobota

Bimbovi ráno natekl čumák :(. Vůbec nevíme z čeho, možná z té procházky včera. Asi ho strkal, kam neměl. Večer dostal prášek a celkem to pomohlo. Šli jsme spát brzo, protože nás zítra čekal celodenní výlet parním vlakem na Říp s týmem z Prahy.

Nateklý psí čumák

Neděle

Vstávali jsme o půl 3 ráno, abychom stihli Student Agency do Prahy, který nám jel 4:30. Celkem fajn jízda i když to nebyl Fun & Relax. Dokonce jsme měli autobusové akvárko (mezi skla okna natekla voda, držela se uvnitř a přelívala se :D).

Z Florence jsme se tramvají (čti šalinou) dostali na nádraží Braník, odkud měl vyjíždět vlak na Říp. Na nádraží jsme byli o půl 8 mezi prvními. Kolem 8 se začínali trousit první lidé a mezi nimi i fotografka Lucka, Kuba s Lenkou a další. Měli jsme rezervovaný celý historický vagón, který byl už na místě. Ten s dřevěnými sedadly. Lokomotiva jménem Šlechtična přijela chvilku před odjezdem, napojila se na vagóny a s menším zpožděním jsme vyrazili. Před Řípem jsme zastavovali myslím osmkrát.

Klára na nádraží Praha - Braník Parní lokomotiva Šlechtična Parní lokomotiva Šlechtična

Vystupovali jsme ve vesnici Ctiněves a šli ve skupince pěšky na horu Říp. Krásná a poklidná procházka. Nahoře jsme nechali ostatní u občerstvení a vydali se pro keš (bez které bych neodjel ;)). Našli jsme. I když jsme šli celkem nesmyslně, ale aspoň jsme poznali překrásnou faunu a flóru praotce Čecha.

Doplnění vody v Kralupech nad Vltavou Doplnění vody v Kralupech nad Vltavou Městská policie u vlaku :) Doplnění vody v Kralupech nad Vltavou Doplnění vody v Kralupech nad Vltavou Parní vlak v Kralupech nad Vltavou

Přesně na druhé straně hory (u obce Krabčice), než jsme přišli se konala Řípská pouť. Milion atrakcí a ještě víc lidí. Všichni si to užívali, bylo to fajn. Prošli jsme napříč poutí až do vesnice a odtud se vydali zpátky čekat na expres Sv. Jiří, jak se parní vlak jmenoval. Celkem mě překvapilo (a ostatní myslím taky), že u hlavního vstupu na pouť se vybíralo vstupné 200 Kč! My naštěstí přišli shora, takže vstupnému jsme se vyhnuli.

Krásná průvodčí :) Klára na Řípu Výhled z hory Říp Forest u keše na hoře Říp Řípská pouť, kukuřice Prodavač na Řípské pouti

Celkově to byla náročná, ale povedená neděle. Počasí mohlo být lepší, nečekali jsme zimu, ale zvládli jsme to :). Do Brna jsme přijeli před 12 večerní.

Klára a v pozadí hora Říp Forest a v pozadí hora Říp Forest Průvodčí parního vlaku na Říp Nastupujeme do vlaku Honzík ve vlaku

Všechny fotky od Janka a Lucky máme na Facebooku, určitě stojí za shlédnutí. Co nevidět budu mít sestříhané video z celé cesty, takže se ještě máte na co těšit ;).